Σελίδες

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Παγωτό μερέντα!!!

Αχ αχ αχ!Άτιμη μανούλα μας κακομαθαίνεις. Λίγες μέρες πριν έφτασα στο νησί μου για διακοπές και η μητέρα μου είχε φτιάξει το πιο ωραίο παγωτό (σπιτικό) που έχω δοκιμάσει. Και αφού το τίμησα και με το παραπάνω η πρώτη σκέψη μου ήταν ότι πρέπει να το μοιραστώ μαζί σας. Είναι πανεύκολο και πολύ κρεμώδες.                                                                                     
Και το πιο σημαντικό... ΔΕΝ χρειάζεται παγωτομηχανή! Ας δούμε τα υλικά:

*500ml κρέμα γάλακτος

*500ml γάλα

*1 κιλό μερέντα

Η διαδικασία είναι πανεύκολη. Ζεσταίνουμε το γάλα(όχι να κάψει) και λιώνουμε μέσα την μερέντα. Έχουμε ήδη χτυπημένη την κρέμα γάλακτος σε σαντυγί (όχι πολύ σφιχτή) και αφού κρυώσει λίγο το μίγμα τ'ανακατεύουμε απαλά και το βάζουμε στην κατάψυξη (επειδή είναι αρκετά αραιό θέλει πολλές ώρες να σφίξει). Αυτό είναι τόσο απλό αλλά τόσο νόστιμο. Είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψετε.

ΥΓ. Θα επιστρέψω με φωτογραφίες.. φιλιά πολλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου