Σελίδες

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Ohh Candy my love...


Αυτό το blog δημιουργήθηκε κυρίως για να στεγάσει τις μαγειρικές μου ανησυχίες αλλά όχι μόνο.Έχω πολλά να μοιραστώ μαζί σας για την μόδα το μακιγιάζ και ότι έχει να κάνει με την γυναίκα.
Τι γίνετε όμως όταν η μόδα συνδυάζετε  με τα γλυκά και συγκεκριμένα τα ζαχαρωτά ? Ναι καλά καταλάβατε... μια CANDY BAG!!!

O νέος μου μεγάλος έρωτας ,μια υπέροχη τσάντα που το σχήμα της και τα φωτεινά χρώματά της την κάνουν να μοιάζει με ζαχαρωτό όπως το προδίδει και τ 'όνομά  της άλλωστε.Δώρο από τον υπέροχο φίλο μου που μάλλον βαρέθηκε να μ ακούει να κλαίω πάνω απ την τσάντα και αποφάσισε να μου την πάρει..poor boy...τέλος πάντων στο θέμα μας.

Εγώ την πήρα σε φούξια γιατί θεώρησα ότι θα είναι ιδανική για τώρα άνοιξη και καλοκαίρι αλλά η επιλογή ήταν δύσκολη καθότι όλες ήταν πολύ όμορφες.




Είναι για όλες τις ώρες από πρωί μέχρι βράδυ , πολύ ευρύχωρες και συνδυάζονται με τα πάντα.

Το νέο μου κόλλημα είναι οι παρακάτω και ελπίζω να αποκτήσω άλλη μία σύντομα. 


Οι συγκεκριμένες είναι για την άνοιξη-καλοκαίρι 2013 και είναι σχεδόν διαφανής. Δεν ξέρω κατά πόσο θα βολέψει κάποιες (φαίνεται ότι έχετε μέσα) αλλά σίγουρα το παιχνίδισμα που κάνει με την διαφορά χρώματος είναι εντυπωσιακό.Ίσως ένα νεσεσέρ από μέσα σε παρόμοια χρώματα να είναι μία καλή λύση για να προστατέψετε τα προσωπικά σας αντικείμενα (κινητό,πορτοφόλι,κλειδιά).

Αν έπρεπε να βρω ένα αρνητικό θα ήταν ότι είναι λίγο βαριά και ίσως για πολλές ώρες χρήσης να σας φανεί κουραστική αλλά σε αποζημιώνει το όμορφο design της και τα φωτεινά χρώματα.Σου  φτιάχνουν την διάθεση πως να το κάνουμε...Θα τις βρείτε στο ATTICA στην Πανεπιστημίου.

Αυτά από μένα για σήμερα και υπόσχομαι να επιστρέψω με real candies την επόμενη φορά! !!

φιλιά πολλά 

6 σχόλια: